Εξυπηρέτηση Πελατών | Επιστροφές Προϊόντων


Επιστροφές Προϊόντων

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:
Στην Qualito.gr πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας.
Παρ'ολα αυτά για οτιδήποτε συμβεί και θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελίας σας, παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής προϊόντων.

Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:
1) Επικοινωνείτε μαζί μας γραπτώς στέλνοντας μας ένα e-mail στο Sales@qualito.gr να μας αναφέρεται τους λόγους που επιθυμείτε για να γίνει η επιστροφή.Να επισημάνουμε πως τα προϊόντα προσφοράς δεν επιστρέφονται.
2) Μας ενημερώσετε πότε θα κάνετε την επιστροφή και με ποιο τρόπο θα κάνετε την αποστολή. ( Η επιλογή του τρόπου επιστροφής καθορίζεται αποκλειστικά από τον πελάτη).
3) Μας αποστέλλεται πίσω το προϊόν όπως ακριβώς το έχετε παραλάβει μαζί με όλα τα παραστατικά και την συσκευασία  η απόδειξη να βρίσκετε μέσα σε φάκελο  στην εξωτερική πλευρά τηςσυσκευασίας καθώς πληρώνοντας τα μεταφορικά καθώς και πρόσθετες χρεώσεις εφόσον υπάρχουν. Η διεύθυνση μας είναι Δελφων 116, Τ.Κ. 54643. Θεσσαλονίκη.
Ο πελάτης που επιθυμεί επιστροφή της παραγγελίας του αναλαμβάνει τα έξοδα των μεταφορικών και προς τον ίδιο και προς την εταιρία μας.
4) Το προϊόν αντικαθίσταται με τον ίδιο ή με άλλο προϊόν της επιλογής σας.
5) Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και αν δεν είναι σωστά συσκευασμένο όπως στάλθηκε από την Qualito.gr.
6) Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να γίνει αντικατάσταση με κάποιο άλλο προϊόν και θέλει να πληρώσει την διαφορά με αντικαταβολή, επιβαρύνεται ο ίδιος τα έξοδα της αντικαταβολής ως τρόπο πληρωμής.
Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που θα αγοράσει και να ζητήσει επιστροφή του όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή. ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) Προστασία των καταναλωτών.

7) Τα προϊόντα προσφοράς δεν επιστρέφονται.
8) Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.
9) Σχετικά με τα έπιπλα Baby Italia η επιστροφή ή υπαναχώρηση δεν γίνεται δεκτή. Τα έπιπλα έρχονται κατά απαίτηση και παραγγελία του πελάτη.

"Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες ή (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση.
Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής." Πέραν τις προθεσμίας αυτής η εταιρεία μας δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε στρώματα με ειδικές διαστάσεις και σε κρεβάτια με επιλογή χρώματος πέραν του βασικού και σε ειδικά σχεδιάκια.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα που έχουν την σήμανση "Προσφορά" στις ειδικές παραγγελίες και στα πακέτα προσφορών.

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να κάνει επιστροφή το προϊόν του, πληρώνει τα μεταφορικά προς την εταιρεία μας. Η εταιρεία μας θα ελέγξει το προϊόν και θα σας ενημερώσει. Βασική προϋπόθεση για την αποδοχή της επιστροφής της παραγγελίας είναι τα προϊόντα που βρίσκονταν σε αυτήν να είναι σε άριστη κατάσταση, ακριβώς όπως αγοράστηκαν, μέσα στην πλήρη αρχική τους συσκευασία (κουτί, αφρολέξ, νάιλον, κλπ), χωρίς αυτή να έχει σκιστεί ή αλλοιωθεί και με όλα τα περιεχόμενα αυτής (ενδεικτικά έντυπα οδηγιών χρήσης, τεχνικών χαρακτηριστικών, αξεσουάρ, κλπ.) και τις τυχόν πρόσθετες παροχές αυτής. Απαραίτητη είναι η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς της επιστρεφόμενης παραγγελίας.

10)Επιστροφή Ελαττωματικών προϊόντων: Για κάθε περίπτωση, σε οποιαδήποτε παραγγελία εντός 24ωρών από τη παραλαβή του δέματος θα πρέπει να μας ενημερώνετε για τυχόν ελαττωματα του προϊόντος, είτε αφορούν φθορά είτε μη σωστή λειτουργία.

Ζητήστε μας να σας στειλουμε με e-mail το έντυπο επιστροφής για να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε ηλεκτρονικά συμπληρωμένο σωστά σε όλα τα πεδία του.
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΤΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ



Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία / διευκρίνηση σχετικά με την παραγγελία σας.
Τμήμα παραγγελιών: 2315-507949 & Sales@qualito.gr